INDEX HOTELURI |
Categorie |
Tip masa |
Statiune |
Reducere inclusa in pachet |
Oferta valabila pana la |
BEST WESTERN HOTEL LES PALMERES |
4* |
Mic dejun |
Calella |
15% |
29.01.2016 |
CONTINENTAL CAL |
2* |
Mic dejun |
Calella |
NU ARE REDUCERE |
|
GHT BALMES |
3* |
Demipensiune |
Calella |
15% |
01.01.2016 |
GHT MARITIM |
3* |
Mic dejun |
Calella |
15% |
01.01.2016 |
KAKTUS PLAYA |
3* |
Mic dejun |
Calella |
15% |
31.12.2015 |
MARISOL HT |
2* |
Mic dejun |
Calella |
NU ARE REDUCERE |
|
VOLGA |
3* |
Mic dejun |
Calella |
15% |
31.12.2015 |
AQUA BERTRAN PARK |
3* |
Mic dejun |
Lloret de Mar |
10% |
31.03.2016 |
AUGUSTA CLUB (Adults Only) |
4* |
Demipensiune |
Lloret de Mar |
NU ARE REDUCERE |
|
GHT AQUARIUM |
4* |
Mic dejun |
Lloret de Mar |
15% |
01.01.2016 |
MUNDIAL CLUB |
3* |
Demipensiune |
Lloret de Mar |
NU ARE REDUCERE |
|
AQUA BELLA PLAYA |
3* |
Mic dejun |
Malgrat de Mar |
10% |
31.03.2016 |
REYMAR |
3* |
Demipensiune |
Malgrat de Mar |
NU ARE REDUCERE |
|
REYMAR PLAYA |
3* |
Demipensiune |
Malgrat de Mar |
NU ARE REDUCERE |
|
TROPIC PARK |
4* |
Demipensiune |
Malgrat de Mar |
10% |
30.03.2016 |
AQUA PROMENADE |
4* |
Mic dejun |
Pineda de Mar |
10% |
31.03.2016 |
AQUA MONTAGUT S |
4* |
Mic dejun |
Santa Susana |
10% |
31.03.2016 |
AQUA ONABRAVA SPA S |
4* |
Mic dejun |
Santa Susana |
10% |
31.03.2016 |
AQUAMARINA |
4* |
Mic dejun |
Santa Susana |
10% |
31.03.2016 |
FLORIDA PARK -S |
4* |
Mic dejun |
Santa Susana |
15% |
31.12.2015 |
TAHITI PLAYA 4* S |
4* |
Mic dejun |
Santa Susana |
15% |
26.02.2016 |
SERVICII INCLUSE:
NU SUNT INCLUSE:
OBSERVATII:
► Pretul pachet este exprimat in EURO/camera
►Infantii (0-2 ani neimpliniti) platesc o taxa de 50 euro
►Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuita de oficialitatile de resort din Spania. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale
► Descrierile hotelurilor cuprinse in acest material sunt valabile la data tiparirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei. Pentru acuratetea informatiei, va rugam verificati pagina de internet a hotelului ales
►Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului, asistat de reprezentantul local al agentiei
► Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, prosoape la plaja, aer conditionat etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor
► Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare.
► Agentia isi rezerva dreptul de a modifica suma aferenta taxelor de aeroport, in situatia in care aceasta masura este impusa de compania aeriana
►In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, agentia este obligata sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul
► Excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru Agentiei touroperatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local
► Servicii de catering sunt contra cost.
► Prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.
IMPORTANT!!! Oferta este in permanenta actualizata in sistemul de rezervari , astfel incat eventualele modificari si updatari pot fi regasite acolo.
Incepand cu luna Mai 2015, Wizzair prealoca automat locurile in aeronava, cat de apropiat posibil (in limita disponibilitatii). Locul alocat va fi comunicat in aeroport, de catre personalul de la check-in. Pe parcursul zborului, serviciile de catering sunt contra cost.
INFORMATII UTILE INAINTE DE CALATORIE:
► Documente necesare calatoriei: carte de identitate sau pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii in tara. Copiii care nu poseda carte de identitate au nevoie de pasaport individual
► Conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera.
► Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII FINANCIARE OFERTA EARLY BOOKING:
TERMENE DE PLATA:
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 20 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol este un tour-operator german, care impune conditii speciale de anulare.
CONDITII DE ACORDARE A REDUCERII EARLY BOOKING (EB):
IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.